سخت افزارنقد و بررسی سخت افزار

بررسی نسل جدید پاورهای GREEN از سری +EU

بررسی ظاهری

اولین موردی که در زمان دریافت این مدل متوجه می شوید، متفاوت بودن شکل پاور نقش بسته بر روی بسته بندی با مدل تبلیغی در سایت green است. از لحاظ نام گذاری، نام و مدل هر دو پاور دقیقاً عین هم است که یک ضعف از دید من است، چون گرین می‌توانست به عنوان یک پاور جانشین با این مدل برخورد کند و به جای نام گذاری مشابه، یک نام که نشان دهنده مدل اپدیت شده هست استفاده کند. – البته یک احتمال که من در این رابطه می‌توانم بدهم این است که احتمالاً از ترس فروشنده ها که یک وقت نیان این مدل رو گرونتر از مدل های مشابه دیگر گرین که سطحشون بالاتر است عرضه…. احتمال است، با یکم نمک.


20161008_164835_RichtoneHDR-2
یسته بندی مدل جدید EU+ از گرین

همانطور که قبلاً گفتم این مدل شباهت بیشتری به مدل UK و ES دارد که تصاویری ازشون را می بینید. متأسفانه در رابطه با اینکه کدام شرکت برد اصلی مدل جدید را ساخته است، من نتوانستم اطلاعاتی پیدا کنم ولی احتمال می دم با دو مدل دیگر مشابه باشد.

Untitled
مدل های ES و UK از سری گرین
محتویات داخل جعبه مشابه مدل قدیم است و می‌توانید PSU، کابل پاور، بسته محتوی پیچ و بست و همچنین برگه همراه را ببینید این مورد مثل مدل قبلی یکسان است و فرقی نمی کند.

2
محتویات داخلی دو بسته بندی
کابل بندی این مدل که به صورت باز شده می‌بینید دارای کانکتور های 24 پین، 4+4 پین مادربرد، 6+2 پین pci-e و 3 کابل برای SATA و MOLEX می‌باشد که باز مشابه مدل قبلی است. از لحاظ ضخامت سیم‌ها، تمام کابل ها بر اساس اطلاعاتی که روی کابل ها نوشته شده از نوع 20 AWG – یک استاندارد ضخامت سیم - است که باز هم مشابه مدل قبلی می‌باشد و دو کابل 24 پین و 4+4 پین دارای  sleeve یا روکش جمع کننده سیم هستند.

3
طول، تعداد کانکتور ها و نوع سیم بندی مشابه مدل قبلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *