سخت افزارنقد و بررسی سخت افزار

بررسی نسل جدید پاورهای GREEN از سری +EU

بررسی فنی

در بررسی مشخصات این مدل نسبت به قبل همانطور که می‌بینید فرقی بین این دو مدل در برچسب وجود ندارد – گرچه در مشخصات موجود در سایت و روی بسته بندی یک فرق من پیدا کردم که در تصویر می بینید.


4
کدام درست است را تنها خود green می تواند بگویید

خروجی فن در مدل جدید به طور کامل عوض شده است. در سری قدیم به صورت دو تیکه و و از نوع اتصال میله های فلزی بوده که در سری جدید به صورت یک تکه با پوسته و به شکل شبکه زنبوری از نوع 6 ضلعی در آمده است. از لحاظ میزان تأثیر این طراحی در صدای هوای خروجی و دبی هوای خروجی، بر اساس بررسی گروه pugetsystems مدل میله فلزی از لحاظ صدا و دبی خروجی هوا بازدهی بهتری نسبت به مدل شبکه ای داره و بر اساس تجربیات من هم این مورد درست است ( دیدن مواردی که فن psu به سختی حرکت می کنه ولی همچنان psu کار کرده بخاطر جریان راحت هوا – البته در اکثر موارد همشون رو من سرویس و از لحاظ وضعیت خازن ها وقطعات دیگر بررسی کردم و در اکثر موارد عمر این قطعات به شدت کاهش و کمتر قابل اعتماد هستند.)

5
محافظ فن در دو مدل EU+
البته این دلیل به بهتر یا بدتر بودن این مدل نمی‌تواند باشد و تنها با ابزار های مناسب می‌توان این مورد را چک کرد که متأسفانه در دسترس من نیست. تنها موردی که من می‌توانم چک کنم در حالت بررسی ولتاژ بدون ایجاد بار بر روی PSU است که در اینجا می‌توانید ببینید.

6
ولتاژ و وضعیت پاور ها در حالت بدون بار
در آخر از لحاظ طراحی مدل جدید EU+ شباهت به مدل GPT Series از شرکت CWT دارد که البته دلیل بر مشابه بودن مشخصات نمی‌شود و گرین می‌تواند از قطعات متفاوتی برای سفارشی کردن این مدل استفاده کرده باشد. بعضی از مدل های PSU شرکت corsair هم توسط این شرکت ساخته می شود. همچنینی مدل قدیم EU+ شباهت به مدل Element دارد که البته باز مثل قبل ممکن است توسط گرین سفارش شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *