ترفند های سخت افزاریسخت افزار

اپدیت سیستم های سخت افزاری: وسایل ذخیره سازی

مقدمه

احتمالاً برای خیلی‌ها پیش آمده است که یک سیستم دسکتاپ خریده و مدت یک یا دو سال استفاده کرده‌اند بعد با آمدن تکنولوژی های جدید و خرید وسایل جدید – لپتاپ، تبلت، سیستم جدید و … - به خاطر اینکه احساس می‌کنند کند و قدیمی شده است به مرور ازش فاصله می‌گیرند و سیستم‌های قدیمی شروع به خاک گرفتن می کند.

آیا می‌توان این سیستم هارا به سطح قابل قبول به روزرسانی کرد و عمر کارکرد آن‌ها را افزایش داد؟

در این رابطه چندین جواب وجود دارد. در حالت عادی برای کاربران خانگی که کیس می خرند، به عنوان سیستم ثابت خانه استفاده می‌کنند که انواع کاربرد ها را خواهد داشت.به عنوان مثال کارهای عادی، فیلم،بازی، رندر و ….

درحالی که لپ تاپ به مرور به خاطر راحتی بیشتر و قابل حمل بودن و همچنین آماده بودن به صورت یک پکیج، بخش بزرگی از بازار را گرفته اند ولی بخاطر قدرت کمتر نسبت به دسکتاپ، محدودیت‌های به روز رسانی و امکان رشد، نیاز به تعویض در بازه های زمانی کوتاه را پیدا می‌کنند که این مورد به صورت جهانی است و معمولاً بین 10 ماه تا 2 سال طول می کشد.، البته بعضی کاربران می‌توانند با محاسبات درست و خرید دقیق این مدت استفاده را افزایش بدهند ولی درصد این گروه کاربری پایین است.

هدف از این سری مقالات کمک به کاربرانی است که نمی‌توانند در محدوده های زمانی، سیستم جدید تهیه کنند ولی نیاز دارند به امکانات و قدرت سیستم‌های جدید دسترسی داشته باشند. همچنین برای گروه‌های کاربری که با وجود داشتن پول می‌خواهند از سیستم‌های خودشون حداکثر استفاده را قبل از تعویض داشته باشند و براشون منطقی نیست که هر سال سیستم را تعویض و احساس کنند پولشون هدر می رود، این سری مقالات می‌تواند مفید باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *